فلسفه تعلیم و تربیت
نشریه های علمی انتشارات
اطلاعات تکمیلی این شماره

فهرست مطالب

  • پژوهشی

  • هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت های آن برای خودفهمی، دگرفهمی و باهم فهمی 
    مسعود خنجرخانی ; مسعود صفایی مقدم ; محمد جعفر پاک سرشت 5-20
    بازدید: 15
    تحلیل و نقد نظری و روش‌شناختی اسناد تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران 
    رحمت اله مرزوقی ; رضا عقیلی ; محبوبه مهرورز 21-40
    بازدید: 37
    فهم، پرسش و کلاس درس از منظر گادامر: تبیینی پرسش محور از فرآیند تدریس 
    نرگس سجادیه ; سارا طوسیان 41-62
    بازدید: 19
    پساپدیدارشناسی به مثابه رویکردی در مطالعات فناوری‌ آموزشی 
    روح اله مظفری پور 63-81
    بازدید: 17
    تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیف‌گرا 
    زهرا وقاری زمهریر ; مقصود امین خندقی ; محمود سعیدی رضوانی ; مرضیه موحدی محصل طوسی 82-106
    بازدید: 15
    الگوی پیشنهادی برنامه درسی تربیت اجتماعی اسلامی در دوره متوسطه: رویکردی هنجارین 
    حمیرا برزیده ; علیرضا محمودنیا ; یحیی قائدی ; سعید ضرغامی 107-127
    بازدید: 16
    سیری در تاریخ اندیشه های مدیریت آموزشی با نگاهی به تجربه های بین المللی 
    رضوان حسینقلی زاده ; محمدرضا آهنچیان ; علی نوفرستی ; معصومه کوهساری 128-152
    بازدید: 23