نویسنده = محمد ابراهیمی پور
شناخت درمانی و سوء تفاهمات جاری

دوره 03، شماره 2، آبان 1380

10.22067/fe.v3i2.1988

گلوهوسکی گلوهوسکی؛ محمد ابراهیمی پور


نظریه سازنده گرایی و یادگیری ریاضیات

دوره 03، شماره 2، آبان 1380

10.22067/fe.v3i2.1989

محمد ابراهیمی پور


Social Analysis of Organizational Needs of Teachers

دوره 03، شماره 1، تیر 1380

10.22067/fe.v3i1.1449

محمد ابراهیمی پور


The Study of Confilict Management Styles

دوره 03، شماره 1، تیر 1380

10.22067/fe.v3i1.1451

محمد ابراهیمی پور


Physical signs and rating of signs frequeney In Down's syndrome

دوره 03، شماره 1، تیر 1380

10.22067/fe.v3i1.1454

محمد ابراهیمی پور


Cognitive Therapy: Past, Present, and Future Aaron T. Bech

دوره 03، شماره 1، تیر 1380

10.22067/fe.v3i1.1456

محمد ابراهیمی پور


TEACHING PHONOLOGY IN THE TEACHING OF READING

دوره 02، شماره 2، تیر 1379

10.22067/fe.v2i2.1464

محمد ابراهیمی پور


Cultural Transition, Democratic Citizenship and Social Change

دوره 02، شماره 1، تیر 1379

10.22067/fe.v2i1.1457

محمد ابراهیمی پور


THE COMPARISON OF DEPRESSION IN EMPLOYED AND HOUSEWIFE MOTHERS

دوره 02، شماره 2، تیر 1379

10.22067/fe.v2i2.1465

محمد ابراهیمی پور


THE PHILOSOPHICAL ASPECT OF EDUCATION

دوره 02، شماره 2، تیر 1379

10.22067/fe.v2i2.1467

محمد ابراهیمی پور؛ شعبانی ورکی شعبانی ورکی


ADHD CHILDREN, MEDICATION THRAI>Y OR MENTAL AND TRAINING APPROACH

دوره 02، شماره 2، تیر 1379

10.22067/fe.v2i2.1469

محمد ابراهیمی پور


THE STATUS OF EDUCATION OF BRIGHT STUDENTS IN IRAN

دوره 02، شماره 2، تیر 1379

10.22067/fe.v2i2.1470

محمد ابراهیمی پور