کلیدواژه‌ها = %D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85 %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C %D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86
از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 5-26

10.22067/fedu.2021.70030.1039

علی وحدتی دانشمند؛ شهین ایروانی؛ خسرو باقری نوع پرست


تبیین تربیت گفتگو محور در نظریه انتقادی مقاومت: مطلوبیت و امکان تحقق آن در نظام آموزشی ایران

دوره 9، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 85-104

10.22067/fedu.v9i2.80824

ملیحه رجائی؛ طاهره جاویدی کلاته جعفرآبادی؛ علیرضا صادق زاده قمصری؛ بختیار شعبانی ورکی