In this article, the author clarifies the nature of thinking and performance of the human mind as a key to achieve the goals of the educational system in the postmodernism era. The author reviews the literature and the models of thining . Then in an alternative framework , presents a new model for thinking as a guidance for perception of the nature of thinking and the method of teaching how to think.
شعبانی ورکی, شعبانی ورکی . (1378). تاملی در عملکرد ذهن بشر :در جستجوی یک الگو. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 01(1), -. doi: 10.22067/fe.v1i1.947
MLA
شعبانی ورکی شعبانی ورکی. "تاملی در عملکرد ذهن بشر :در جستجوی یک الگو", پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 01, 1, 1378, -. doi: 10.22067/fe.v1i1.947
HARVARD
شعبانی ورکی, شعبانی ورکی. (1378). 'تاملی در عملکرد ذهن بشر :در جستجوی یک الگو', پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 01(1), pp. -. doi: 10.22067/fe.v1i1.947
CHICAGO
شعبانی ورکی شعبانی ورکی, "تاملی در عملکرد ذهن بشر :در جستجوی یک الگو," پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 01 1 (1378): -, doi: 10.22067/fe.v1i1.947
VANCOUVER
شعبانی ورکی, شعبانی ورکی. تاملی در عملکرد ذهن بشر :در جستجوی یک الگو. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 1378; 01(1): -. doi: 10.22067/fe.v1i1.947
ارسال نظر در مورد این مقاله