باقری، خسرو (1387). فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران. جلد نخست، تهران: انتشارات علمی- فرهنگی.
علم الهدی، جمیله (1388). نظریه اسلامی تعلیم و تربیت. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق (ع).
صادق زاده، علیرضا و همکاران (1390). بنیان نظری تحول راهبردی در نظام تربیت رسمی و عمومی جمهوری اسلامی ایران. در دست چاپ.
دژگاهی، صغری؛ ضیمران، محمد (1385). بررسی اهداف آموزشی از منظر میشل فوکو. اندیشه های نوین تربیتی. (2)2، 169-187.
سجادیه، نرگس؛ مدنی فر، محمدرضا؛ یاری دهنوی، مراد (1392). تحلیل فلسفههای تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران از منظر مفهوم تفکر. دومین همایش سالانه انجمن فلسفه تعلیم وتربیت ایران. تهران: دانشگاه تربیت معلم.
ضرغامی، سعید؛ سجادیه، نرگس؛ قائدی، یحیی (1390). الگوی نظری برنامه فلسفه برای کودکان در جمهوری اسلامی ایران. تهران: سازمان پژوهش آموزش و پرورش.
Alamalhoda, J. (2009). Islamic theory of education. Tehran: Imam Sadeq University Press.
Bagheri, K. (2008). Philosophy of education in Islamic republic of Iran, Vol. 1, Tehran: Scientific-Cultural Press.
Coombs, J. R. & Daniels, R. B. (1991). Philosophical inquiry: Conceptual analysis. In Edmond C. Short (Ed.). Forms of curriculum inquiry. Albany: State university of New York Press.
Dejgahi, S. & Zeimaran, M. (2006). Examination of educational aims from Micheal Foucault’s view. Quarterly Journal of New Thoughts on Education, 2(2), 169-187.
Given, L. M. (2008). Encyclopedia of qualitative research methods. California & London: sage Publications.
Haggerson, N.L. (1991). Philosophical inquery: Ampliative Criticism. In Edmond C. Short (Ed.). Forms of curriculum inquiry. Albany: State university of New York Press.
Sadeqzadeh, A. & others(2011). Theoritical foundation of strategic revolution in formal and public education in Islamic republic of Iran. Under printed.
Sajadieh, N.; Madanifar, M. & Yari Dehnavi, M. (2013). Analyzing Islamic Republic of Iran's educational philosophies based on thinking concept. 2thAnnual Conference of Iranian Society of philosophy of education, Retrievied from http://jm.um.ac.ir/index.php/psychology/article/view/16188
Zarghami, S., Sajadieh, S. & Ghaedi, Y. (2011). Theoritical model of philosophy for children in Islamic republic of Iran. Tehran: Research institution of education Ministry.
ارسال نظر در مورد این مقاله