The article is based on the study conducted by the Asian Ban) Development in Japan, Republic of Korea, Singapore and Taiwan conce financing education toward development. Policies selected must be well-finar efficient and must produce equity. These selections are very limited in Iran an mostly based on a very limited public finance and non government resources, shown to be inefficient to backup the desired education. After providing sutf evidence of financial realities in Iran, a proposed model to overcome shortcomings is presented .
آهنچیان, آهنچیان . (1378). تامین مالی "آموزش و پرورش در مسیر توسعه"(تحلیل یک مدل فرضی). پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 01(2), -. doi: 10.22067/fe.v1i2.952
MLA
آهنچیان آهنچیان. "تامین مالی "آموزش و پرورش در مسیر توسعه"(تحلیل یک مدل فرضی)", پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 01, 2, 1378, -. doi: 10.22067/fe.v1i2.952
HARVARD
آهنچیان, آهنچیان. (1378). 'تامین مالی "آموزش و پرورش در مسیر توسعه"(تحلیل یک مدل فرضی)', پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 01(2), pp. -. doi: 10.22067/fe.v1i2.952
CHICAGO
آهنچیان آهنچیان, "تامین مالی "آموزش و پرورش در مسیر توسعه"(تحلیل یک مدل فرضی)," پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 01 2 (1378): -, doi: 10.22067/fe.v1i2.952
VANCOUVER
آهنچیان, آهنچیان. تامین مالی "آموزش و پرورش در مسیر توسعه"(تحلیل یک مدل فرضی). پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 1378; 01(2): -. doi: 10.22067/fe.v1i2.952
ارسال نظر در مورد این مقاله