In order to measure the impact of using metacognitive strategy on reading comperhension, three groups of students, each group 30, were randomly selected. One as experemental ant the other two as control groups. The data analysis showed that metacognitive strategy do positivity effect
students reading comprehension.
کارشکی, کارشکی Kareshki . (1380). تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد درک مطلب دانش آموزان. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 03(2), -. doi: 10.22067/fe.v3i2.1984
MLA
کارشکی Kareshki کارشکی. "تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد درک مطلب دانش آموزان", پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 03, 2, 1380, -. doi: 10.22067/fe.v3i2.1984
HARVARD
کارشکی, کارشکی Kareshki. (1380). 'تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد درک مطلب دانش آموزان', پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 03(2), pp. -. doi: 10.22067/fe.v3i2.1984
CHICAGO
کارشکی Kareshki کارشکی, "تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد درک مطلب دانش آموزان," پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 03 2 (1380): -, doi: 10.22067/fe.v3i2.1984
VANCOUVER
کارشکی, کارشکی Kareshki. تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد درک مطلب دانش آموزان. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 1380; 03(2): -. doi: 10.22067/fe.v3i2.1984
ارسال نظر در مورد این مقاله