Two major methods of treatment for ADHD children were compared. Seven to twelve years old students in primaty schools in Mashhad participated in the study. Using the short version of Canner's Rating Scales, it was found that mental and training approach is more effective than medication therapy.
ابراهیمی پور, محمد . (1379). ADHD CHILDREN, MEDICATION THRAI>Y OR MENTAL AND TRAINING APPROACH. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 02(2), -. doi: 10.22067/fe.v2i2.1469
MLA
محمد ابراهیمی پور. "ADHD CHILDREN, MEDICATION THRAI>Y OR MENTAL AND TRAINING APPROACH", پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 02, 2, 1379, -. doi: 10.22067/fe.v2i2.1469
HARVARD
ابراهیمی پور, محمد. (1379). 'ADHD CHILDREN, MEDICATION THRAI>Y OR MENTAL AND TRAINING APPROACH', پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 02(2), pp. -. doi: 10.22067/fe.v2i2.1469
CHICAGO
محمد ابراهیمی پور, "ADHD CHILDREN, MEDICATION THRAI>Y OR MENTAL AND TRAINING APPROACH," پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 02 2 (1379): -, doi: 10.22067/fe.v2i2.1469
VANCOUVER
ابراهیمی پور, محمد. ADHD CHILDREN, MEDICATION THRAI>Y OR MENTAL AND TRAINING APPROACH. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 1379; 02(2): -. doi: 10.22067/fe.v2i2.1469
ارسال نظر در مورد این مقاله