Total Quality Management (TQM) is a control process that originaly has been explained by " Deming". Although some efforts has been made in appling TQM in education, it is not sufficiently focused on education, specialy teaching and learning process. Clearly the teachers most important customer is the students, but students not only consume the final product, but also participate in production. Therefore they are co-producer of learning process. Edgecombe-High School is an interesting example of applying TQM in education. Students, teachers and all of employees in this high- school continuely attempt to increase qualitative learning.
ابراهیمی پور, محمد . (1380). مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در کلاس درس ، تدریس و ارزشیابی. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 03(2), -. doi: 10.22067/fe.v3i2.1985
MLA
محمد ابراهیمی پور. "مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در کلاس درس ، تدریس و ارزشیابی", پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 03, 2, 1380, -. doi: 10.22067/fe.v3i2.1985
HARVARD
ابراهیمی پور, محمد. (1380). 'مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در کلاس درس ، تدریس و ارزشیابی', پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 03(2), pp. -. doi: 10.22067/fe.v3i2.1985
CHICAGO
محمد ابراهیمی پور, "مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در کلاس درس ، تدریس و ارزشیابی," پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 03 2 (1380): -, doi: 10.22067/fe.v3i2.1985
VANCOUVER
ابراهیمی پور, محمد. مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در کلاس درس ، تدریس و ارزشیابی. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت, 1380; 03(2): -. doi: 10.22067/fe.v3i2.1985
ارسال نظر در مورد این مقاله