نمایه نویسندگان

آ

ا

  • ابراهیمی، نامدار از پرسش های متخیلانه تا آفرینش های خلاقانه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 29-50]
  • ابوترابی، رزیتا نقد و توسعه‌ دلالت‌های تربیتی در- جهان- هستن از نظر هایدگر [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 69-94]
  • احمد آبادی آرانی، نجمه نقش تعلیم وتربیت مرزی با تاکید بر دلالتهای تربیتی ژیرو در تحولات نظام آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 131-150]
  • اکبری، احمد فلسفه برای کودکان: رویکردهای تربیت دینی به آموزش تفکر [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 117-136]
  • امین یزدی، سید امیر الگوی رشد یکپارچه در تعلیم و تربیت افراد آسیب دیده شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 137-162]
  • ایروانی، شهین مقدمه ای بر تبیین ماهیت نظام آموزش و پرورش ایران از آغاز دوره ی مدرن سازی تا امروز [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 83-110]

ب

  • بابایی، مظهر واکاوی جایگاه مفهوم «بازی» در هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت‌های آن برای حصول آگاهی/ فهم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 51-68]
  • باقری نوع پرست، خسرو اصول و روش‌های تربیت اجتماعی مبتنی بر نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 5-28]

ج

ح

  • حسین نژاد، رزا رویکردهای عدالت آموزشی (نگاهی به جایگاه عدالت آموزشی در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران) [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 49-72]

ر

  • رحیم نیا، فریبرز «تحمیل» نظریه به داده ها و یا «ظهور» نظریه از داده ها: نظریه پردازی در علوم انسانی و اجتماعی، با روش شناسیِ نظریۀ داده بیناد [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 151-170]

ز

  • زیباکلام، فاطمه اصول و روش‌های تربیت اجتماعی مبتنی بر نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 5-28]
  • زیباکلام، فاطمه نئولیبرالیسم و تجاری سازی تربیت: چالشی فرا روی تربیت اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 95-116]

س

  • ساغروانی، سیما «تحمیل» نظریه به داده ها و یا «ظهور» نظریه از داده ها: نظریه پردازی در علوم انسانی و اجتماعی، با روش شناسیِ نظریۀ داده بیناد [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 151-170]
  • سجادیه، نرگس تحلیل تطبیقی اسناد رسمی نگاشته شده در فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 29-48]

ش

  • شالیان، رحیم الگوی رشد یکپارچه در تعلیم و تربیت افراد آسیب دیده شنوایی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 137-162]
  • شعبانی ورکی، بختیار نقد و توسعه‌ دلالت‌های تربیتی در- جهان- هستن از نظر هایدگر [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 69-94]
  • شکاری، عباس نقش تعلیم وتربیت مرزی با تاکید بر دلالتهای تربیتی ژیرو در تحولات نظام آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 131-150]

ص

  • صفارحیدری، حجت رویکردهای عدالت آموزشی (نگاهی به جایگاه عدالت آموزشی در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران) [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 49-72]

ض

  • ضرغامی، سعید تبیینی سازه گرا/واقع گرا درباره چیستی علم و عناصر آن: زمینه ای برای باز اندیشی درباره آموزش علوم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 5-28]
  • ضرغامی همراه، سعید واکاوی جایگاه مفهوم «بازی» در هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت‌های آن برای حصول آگاهی/ فهم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 51-68]

ق

  • قائدی، یحیی واکاوی جایگاه مفهوم «بازی» در هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت‌های آن برای حصول آگاهی/ فهم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 51-68]

ل

  • لگزیان، محمّد «تحمیل» نظریه به داده ها و یا «ظهور» نظریه از داده ها: نظریه پردازی در علوم انسانی و اجتماعی، با روش شناسیِ نظریۀ داده بیناد [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 151-170]

م

  • محمدی، آزاد اصول و روش‌های تربیت اجتماعی مبتنی بر نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 5-28]
  • محمدی، حمداله نئولیبرالیسم و تجاری سازی تربیت: چالشی فرا روی تربیت اخلاقی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 95-116]
  • مرتضوی، سعید «تحمیل» نظریه به داده ها و یا «ظهور» نظریه از داده ها: نظریه پردازی در علوم انسانی و اجتماعی، با روش شناسیِ نظریۀ داده بیناد [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 151-170]
  • مسعودی، جهانگیر نقد و توسعه‌ دلالت‌های تربیتی در- جهان- هستن از نظر هایدگر [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 69-94]
  • مهرمحمدی، محمود از پرسش های متخیلانه تا آفرینش های خلاقانه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 29-50]

ن

  • نصری، امیر واکاوی جایگاه مفهوم «بازی» در هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت‌های آن برای حصول آگاهی/ فهم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 51-68]

و

  • وجدانی، فاطمه چگونگی تحول در نظام رایج تربیت اخلاقی مدارس جهت کاهش شکاف میان معرفت و عمل، بر مبنای دیدگاه علامه طباطبایی(ره) [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 111-130]