• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • تاریخچه
    • اهداف و چشم انداز
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • اعضای هیات تحریریه
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
    • راهنمای داوران
    • فهرست داوران نشریه
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = مرضیه عالی
تعداد مقالات: 2
واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن

دوره 15، شماره 1، تیر 1404، صفحه 131-160

10.22067/fedu.2025.91048.1390

محدثه خطاط؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ مرضیه عالی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 698.69 K

نظام تربیت و خود: از آرمان تکوین خود اصیل تا واقعیتی بنام شبه خود

دوره 9، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 5-21

10.22067/fedu.v9i2.74530

مرضیه عالی؛ نرگس سجادیه

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 442.4 K

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 15 (1404)
دوره 14 (1403)
دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
دوره 011 (1389)
دوره 010 (1388)
دوره 09 (1387)
دوره 08 (1386)
دوره 07 (1385)
دوره 06 (1384)
دوره 05 (1383)
دوره 04 (1382)
دوره 03 (1380)
دوره 02 (1379)
دوره 01 (1378)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • انتشار شماره جدید نشریه(شماره 29) 1404-04-23
  • انتشار شماره جدید نشریه(شماره 28) 1403-12-27
  • انتشار شماره جدید نشریه(شماره 27) 1403-06-30
  • نحوه رفرنس دهی در مقالات نشریه 1402-01-16
  • آخرین ضریب تاثیر نشریه در پایگاه استنادی جهان اسلام 1402-01-15

نشریه «پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت» به‌طور کامل الزامات انتشار دسترسی آزاد را طبق «Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0)» رعایت می‌کند.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب