Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
تاریخچه
اهداف و چشم انداز
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
اعضای هیات تحریریه
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران نشریه
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
کلیدواژهها =
نظریه ترکیبی
تعداد مقالات:
1
ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت؛ بررسی موردیِ سازواری «فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران» در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش
دوره 3، شماره 2، اسفند 1392، صفحه
25-48
10.22067/fe.v3i2.23397
مجتبی همتی فر؛ محمدرضا آهنچیان
مشاهده مقاله
اصل مقاله
700.71 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
دوره 011 (1389)
دوره 010 (1388)
دوره 09 (1387)
دوره 08 (1386)
دوره 07 (1385)
دوره 06 (1384)
دوره 05 (1383)
دوره 04 (1382)
دوره 03 (1380)
دوره 02 (1379)
دوره 01 (1378)