نمایه نویسندگان

ا

  • امیری، محمد فلسفۀ استعلایی فنّاوری برنارد استیگلر بر فراز تعیّن‌گری متقابل فنّاوری و پداگوژی [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 5-32]

ت

  • توان، امیرمحمد نگاهی انتقادی به روایت عدالت در نظام سیاست‌گذاری آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 58-80]

ح

  • حکیم زاده، رضوان واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]

خ

  • خطاط، محدثه واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]

د

  • دهقانی، مرضیه واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]

ر

  • رامشت، شهرام تأملی بر فلسفه تربیت رسمی عمومی در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران» [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 161-188]

ز

  • زارعی، مینا اصول برنامه درسی مبتنی بر نظریه پسا انسان گرائی [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 81-98]
  • زارعی، یوسف عاملیت انتقادی - استعلایی روی باسکار و دلالت های آن برای تعلیم وتربیت [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 99-130]

ص

  • صالحی، کیوان واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]
  • صفارحیدری، حجت نگاهی انتقادی به روایت عدالت در نظام سیاست‌گذاری آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 58-80]

ع

  • عالی، مرضیه واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]

ف

  • فیاضی، مینا تأملی بر فلسفه تربیت رسمی عمومی در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران» [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 161-188]

م

  • مرعشی، سید منصور عاملیت انتقادی - استعلایی روی باسکار و دلالت های آن برای تعلیم وتربیت [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 99-130]

ن

  • نقره ای، مرتضی الهیات سیاسی تربیت: برنامه ای پژوهشی برای تعلیم و تربیت در ایران [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 33-57]

و

  • وحدتی دانشمند، علی فلسفۀ استعلایی فنّاوری برنارد استیگلر بر فراز تعیّن‌گری متقابل فنّاوری و پداگوژی [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 5-32]
  • ولوی، پروانه عاملیت انتقادی - استعلایی روی باسکار و دلالت های آن برای تعلیم وتربیت [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 99-130]

ه

  • هاشمی، سید جلال عاملیت انتقادی - استعلایی روی باسکار و دلالت های آن برای تعلیم وتربیت [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 99-130]

ی