ا
-
امیری، محمد
فلسفۀ استعلایی فنّاوری برنارد استیگلر بر فراز تعیّنگری متقابل فنّاوری و پداگوژی [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 5-32]
ت
-
توان، امیرمحمد
نگاهی انتقادی به روایت عدالت در نظام سیاستگذاری آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 58-80]
ح
-
حکیم زاده، رضوان
واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]
خ
-
خطاط، محدثه
واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]
د
-
دهقانی، مرضیه
واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]
ر
-
رامشت، شهرام
تأملی بر فلسفه تربیت رسمی عمومی در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران» [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 161-188]
ز
-
زارعی، مینا
اصول برنامه درسی مبتنی بر نظریه پسا انسان گرائی [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 81-98]
-
زارعی، یوسف
عاملیت انتقادی - استعلایی روی باسکار و دلالت های آن برای تعلیم وتربیت [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 99-130]
ص
-
صالحی، کیوان
واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]
-
صفارحیدری، حجت
نگاهی انتقادی به روایت عدالت در نظام سیاستگذاری آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 58-80]
ع
-
عالی، مرضیه
واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 131-160]
ف
-
فیاضی، مینا
تأملی بر فلسفه تربیت رسمی عمومی در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران» [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 161-188]
م
-
مرعشی، سید منصور
عاملیت انتقادی - استعلایی روی باسکار و دلالت های آن برای تعلیم وتربیت [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 99-130]
ن
-
نقره ای، مرتضی
الهیات سیاسی تربیت: برنامه ای پژوهشی برای تعلیم و تربیت در ایران [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 33-57]
و
-
وحدتی دانشمند، علی
فلسفۀ استعلایی فنّاوری برنارد استیگلر بر فراز تعیّنگری متقابل فنّاوری و پداگوژی [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 5-32]
-
ولوی، پروانه
عاملیت انتقادی - استعلایی روی باسکار و دلالت های آن برای تعلیم وتربیت [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 99-130]
ه
-
هاشمی، سید جلال
عاملیت انتقادی - استعلایی روی باسکار و دلالت های آن برای تعلیم وتربیت [دوره 15، شماره 1، 1404، صفحه 99-130]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد