• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • تاریخچه
    • اهداف و چشم انداز
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • اعضای هیات تحریریه
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
    • راهنمای داوران
    • فهرست داوران نشریه
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = محمد الفت محمد الفت
تعداد مقالات: 2
بررسی رابطه هیجان ها واسنادهای علّی با عزت نفس در دانشجویان دانشگاه تبریز

دوره 08، شماره 1، آبان 1386

10.22067/fe.v8i1.1873

گروسی فرشی گروسی فرشی؛ محمد الفت محمد الفت

  • مشاهده مقاله

اثر تعدد نقش و رضایت از آن بر میزان فشار روانی ( استرس ) و عزت نفس در دبیران زن نواحی شش گانه آموزش و پرورش مشهد، سال تحصیلی 73-1372

دوره 01، شماره 1، اسفند 1378

10.22067/fe.v1i1.890

فدردی فدردی

  • مشاهده مقاله

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 14 (1403)
دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
دوره 011 (1389)
دوره 010 (1388)
دوره 09 (1387)
دوره 08 (1386)
دوره 07 (1385)
دوره 06 (1384)
دوره 05 (1383)
دوره 04 (1382)
دوره 03 (1380)
دوره 02 (1379)
دوره 01 (1378)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • انتشار شماره جدید نشریه(شماره 28) 1403-12-27
  • انتشار شماره جدید نشریه(شماره 27) 1403-06-30
  • نحوه رفرنس دهی در مقالات نشریه 1402-01-16
  • آخرین ضریب تاثیر نشریه در پایگاه استنادی جهان اسلام 1402-01-15
  • براساس ارزیابی ISC مجله پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت در فهرست مجلات هسته /Q1 قرار گرفته است . 1400-02-05

نشریه «پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت» به‌طور کامل الزامات انتشار دسترسی آزاد را طبق «Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0)» رعایت می‌کند.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب