• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • تاریخچه
    • اهداف و چشم انداز
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • اعضای هیات تحریریه
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
    • راهنمای داوران
    • فهرست داوران نشریه
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
کلیدواژه‌ها = هرمنوتیک فلسفی
تعداد مقالات: 2
بررسی و تحلیل اعتراض «تلقینی بودن» حلقۀ کندوکاو اخلاقی

دوره 7، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 66-83

10.22067/fedu.v7i1.62228

روح‌الله کریمی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 873.64 K

هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت های آن برای خودفهمی، دگرفهمی و باهم فهمی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 5-20

10.22067/fedu.v6i2.47635

مسعود خنجرخانی؛ مسعود صفایی مقدم؛ محمد جعفر پاک سرشت

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 614.73 K

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 14 (1403)
دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
دوره 011 (1389)
دوره 010 (1388)
دوره 09 (1387)
دوره 08 (1386)
دوره 07 (1385)
دوره 06 (1384)
دوره 05 (1383)
دوره 04 (1382)
دوره 03 (1380)
دوره 02 (1379)
دوره 01 (1378)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • انتشار شماره جدید نشریه در سال 1403 1403-12-30
  • نحوه رفرنس دهی در مقالات نشریه 1402-01-16
  • آخرین ضریب تاثیر نشریه در پایگاه استنادی جهان اسلام 1402-01-15
  • براساس ارزیابی ISC مجله پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت در فهرست مجلات هسته /Q1 قرار گرفته است . 1400-02-05
  • فراخوان مقاله برای ویژه نامه فلسفه آموزش عالی در ایران 1400-01-28

نشریه «پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت» به‌طور کامل الزامات انتشار دسترسی آزاد را طبق «Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0)» رعایت می‌کند.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب