• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • تاریخچه
    • اهداف و چشم انداز
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • اعضای هیات تحریریه
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
    • راهنمای داوران
    • فهرست داوران نشریه
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = فتاحی فتاحی
تعداد مقالات: 2
بررسی میزان و عوامل موثر بر قابلیت درک واژگان محیط رابط نرم‌افزارهای جامع کتابخانه‌ای فارسی

دوره 08، شماره 3، اسفند 1386

10.22067/fe.v8i3.2036

محمد ابراهیمی پور؛ فتاحی فتاحی؛ داورپناه داورپناه

  • مشاهده مقاله

بررسی دیدگاه مسئولان بخش های مختلف کتابخانه های مرکزی دانشگاه ها در باره وظایف ، دانش و مهارت های حرفه ای مرود انتظار آنها

دوره 05، شماره 2، آبان 1383

10.22067/fe.v5i2.1993

محمد ابراهیمی پور؛ فتاحی فتاحی

  • مشاهده مقاله

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 15 (1404)
دوره 14 (1403)
دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
دوره 011 (1389)
دوره 010 (1388)
دوره 09 (1387)
دوره 08 (1386)
دوره 07 (1385)
دوره 06 (1384)
دوره 05 (1383)
دوره 04 (1382)
دوره 03 (1380)
دوره 02 (1379)
دوره 01 (1378)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • انتشار شماره جدید نشریه(شماره 29) 1404-04-23
  • انتشار شماره جدید نشریه(شماره 28) 1403-12-27
  • انتشار شماره جدید نشریه(شماره 27) 1403-06-30
  • نحوه رفرنس دهی در مقالات نشریه 1402-01-16
  • آخرین ضریب تاثیر نشریه در پایگاه استنادی جهان اسلام 1402-01-15

نشریه «پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت» به‌طور کامل الزامات انتشار دسترسی آزاد را طبق «Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0)» رعایت می‌کند.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب