اصول و روش‌های تربیت اجتماعی مبتنی بر نظریه کنش ارتباطی هابرماس

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 5-28

10.22067/fe.v4i2.30243

آزاد محمدی؛ خسرو باقری نوع پرست؛ فاطمه زیباکلام


برنامه درسی پست مدرن در بوته نقد

دوره 5، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 5-29

10.22067/fe.v5i1.28345

مقصود امین خندقی؛ سیدعلی قادری


نقد تعلیم و تربیت مدرن با بازخوانی اندیشه‌های تربیتی هنا آرنت

دوره 5، شماره 2، بهمن 1394، صفحه 5-22

10.22067/fe.v5i2.47296

محمد خضری اقدم؛ دکتر سید مهدی سجادی؛ دکتر عباس منوچهری؛ دکتر علیرضا صادق زاده قمصری


واکاوی اشکال خلاقیت دانشگاهی و بسط مدل دانشگاه خلاق

دوره 10، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 5-27

10.22067/fedu.2021.31362.0

سید هدایت اله داورپناه؛ رضا هویدا؛ رونالد بارنت؛ عبدالرسول جمشیدیان


از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 5-26

10.22067/fedu.2021.70030.1039

علی وحدتی دانشمند؛ شهین ایروانی؛ خسرو باقری نوع پرست


نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل

دوره 11، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 5-30

10.22067/fedu.2022.74241.1117

حمیده فرح‌بخش؛ خسرو باقری نوع پرست؛ نرگس سادات سجادیه؛ مرتضی منادی


ایده هومبولتی بیلدونگ و دلالت‌های تربیتی آن

دوره 12، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 5-31

10.22067/fedu.2023.76232.1155

فاطمه نظری رودبالی؛ مسعود صفایی مقدم؛ سید منصور مرعشی؛ سید جلال هاشمی


جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دوره 5، شماره 2، بهمن 1394، صفحه 23-43

10.22067/fe.v5i2.47771

مجتبی بذرافشان مقدم؛ مریم شوقی؛ راحیل رحمان خواه


مبانی و اصول اخلاق اسلامی: ارتباط معلم با دانش آموزان

دوره 6، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 23-45

10.22067/fe.v6i1.36765

مسعود صفایی مقدم؛ بهاالدین رحمانی؛ محمدجعفر پاک سرشت؛ سیدمنصور مرعشی


از پرسش های متخیلانه تا آفرینش های خلاقانه

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 29-50

10.22067/fe.v4i2.38493

نامدار ابراهیمی؛ محمود مهرمحمدی


ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی

دوره 6، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 46-68

10.22067/fe.v6i1.53752

مقصود امین خندقی؛ اعظم زرقانی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ نعمت الله موسی پور


واکاوی جایگاه مفهوم «بازی» در هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت‌های آن برای حصول آگاهی/ فهم

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 51-68

10.22067/fe.v4i2.23829

مظهر بابایی؛ یحیی قائدی؛ سعید ضرغامی همراه؛ امیر نصری


نقد و توسعه‌ دلالت‌های تربیتی در- جهان- هستن از نظر هایدگر

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 69-94

10.22067/fe.v4i2.34297

رزیتا ابوترابی؛ طاهره جاویدی کلاته جعفرآبادی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ جهانگیر مسعودی