آ
-
آموزش
بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامههای درسی و آموزش با تأکید بر دوره ابتدائی [دوره 011، شماره 1، 1389]
ا
-
اثربخشی
بررسی رابطة تسلط ربعهای مغزی مدیران آموزشی با سطح اثربخشی عملکردآنها [دوره 011، شماره 1، 1389]
-
ارزشیابی و آموزش عالی
روند تحول تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
استنتاج
روند تحول تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 011، شماره 2، 1389]
ب
-
بار آموزشی
بررسی بار آموزشی اعضای هیات علمی در دانشگاه [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
برنامه درسی
بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامههای درسی و آموزش با تأکید بر دوره ابتدائی [دوره 011، شماره 1، 1389]
-
برنامه درسی
تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و تبیین دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید [دوره 011، شماره 2، 1389]
ت
-
تخیل
بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامههای درسی و آموزش با تأکید بر دوره ابتدائی [دوره 011، شماره 1، 1389]
-
تسلط مغز
بررسی رابطة تسلط ربعهای مغزی مدیران آموزشی با سطح اثربخشی عملکردآنها [دوره 011، شماره 1، 1389]
-
تعبیر و تفسیر
روند تحول تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
تفکر انتقادی، استنباط
روند تحول تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
تمرکززدایی
تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و تبیین دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
تمرکزگرایی
تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و تبیین دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
تمرکزگرایی مجدد
تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و تبیین دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
توسعه حرفه ای
بررسی بار آموزشی اعضای هیات علمی در دانشگاه [دوره 011، شماره 2، 1389]
د
-
دانشگاه
بررسی بار آموزشی اعضای هیات علمی در دانشگاه [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
دانشگاه اصفهان
بررسی تطبیقی عنصر محتوا در برنامة درسی آموزش عمومی علوم ایران و چند کشور جهان [دوره 011، شماره 1، 1389]
-
دوره ابتدائی
بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامههای درسی و آموزش با تأکید بر دوره ابتدائی [دوره 011، شماره 1، 1389]
ر
-
ربعهای مغز
بررسی رابطة تسلط ربعهای مغزی مدیران آموزشی با سطح اثربخشی عملکردآنها [دوره 011، شماره 1، 1389]
س
-
سبک تفکر
بررسی رابطة تسلط ربعهای مغزی مدیران آموزشی با سطح اثربخشی عملکردآنها [دوره 011، شماره 1، 1389]
ش
-
شناسایی مفروضات
روند تحول تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 011، شماره 2، 1389]
ع
-
عضو هیات علمی
بررسی بار آموزشی اعضای هیات علمی در دانشگاه [دوره 011، شماره 2، 1389]
ک
-
کاهش تورش
اثر بخشی آموزش کنترل توجه بر کاهش تورش توجه به مواد و بهبود شاخص های درمانی معتادان تحت درمان سم زدایی [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
کنترل توجه
اثر بخشی آموزش کنترل توجه بر کاهش تورش توجه به مواد و بهبود شاخص های درمانی معتادان تحت درمان سم زدایی [دوره 011، شماره 2، 1389]
-
کیفیت آموزشی
بررسی بار آموزشی اعضای هیات علمی در دانشگاه [دوره 011، شماره 2، 1389]
م
-
مدیریت آموزشی
بررسی رابطة تسلط ربعهای مغزی مدیران آموزشی با سطح اثربخشی عملکردآنها [دوره 011، شماره 1، 1389]
ن
-
نظام آموزشی
تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و تبیین دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید [دوره 011، شماره 2، 1389]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد