نمایه نویسندگان

آ

  • آئینی، پوریا تفسیر هایدگر از فرونسیس ارسطو و دلالت‌های آن در تعلیم‌وتربیت [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 95-116]

ا

  • احمدی هدایت، حمید ترسیم اشاره‌هایی برای مدیریت یادگیری برخط در پرتو یافته‌های علوم اعصاب شناختی درباره یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 137-163]
  • اسلامی، روح اله کاربست نظریه انتقادی در چرخه سیاست‌گذاری آموزش‌وپرورش [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 73-94]

ب

  • بازقندی، پروین ترسیم اشاره‌هایی برای مدیریت یادگیری برخط در پرتو یافته‌های علوم اعصاب شناختی درباره یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 137-163]
  • باقری نوع پرست، خسرو تبیین مفهوم تربیت اجتماعی در دوران کودکی از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 53-72]

س

  • سجادی، سید مهدی چرخش های فناورانه در تربیت: چالش فضای مجازی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 117-136]
  • سجادیه، نرگس سادات تبیین مفهوم تربیت اجتماعی در دوران کودکی از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 53-72]

ص

  • صفاپور قوچانی، مصطفی استلزام‌های برنامه‌درسی موسیقی برای نظام آموزش‌وپرورش همگانی جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]

ض

  • ضرغامی همراه، سعید ترسیم اشاره‌هایی برای مدیریت یادگیری برخط در پرتو یافته‌های علوم اعصاب شناختی درباره یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 137-163]

ط

  • طاهرخانی، اعظم ترسیم اشاره‌هایی برای مدیریت یادگیری برخط در پرتو یافته‌های علوم اعصاب شناختی درباره یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 137-163]

ل

  • لطفی زاده، اکرم تحلیلی بر موانع تربیت عقلانی بر پایه نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-26]

م

  • محمدی پویا، فرامرز تفسیر هایدگر از فرونسیس ارسطو و دلالت‌های آن در تعلیم‌وتربیت [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 95-116]
  • محمدی چابکی، رضا تحلیلی بر موانع تربیت عقلانی بر پایه نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-26]
  • محمدی نعمت آباد، مریم تبیین مفهوم تربیت اجتماعی در دوران کودکی از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 53-72]
  • مهرام، بهروز استلزام‌های برنامه‌درسی موسیقی برای نظام آموزش‌وپرورش همگانی جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]

ن

  • نوروزی، رضاعلی تحلیلی بر موانع تربیت عقلانی بر پایه نظریه کنش ارتباطی هابرماس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-26]

و

  • ولی زاده، الهه کاربست نظریه انتقادی در چرخه سیاست‌گذاری آموزش‌وپرورش [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 73-94]