ا
-
امین خندقی، مقصود
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامهدرسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
-
ایروانی، شهین
از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاستهای اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
-
ایزدپناه، امین
گفتوگومندسازی تعلیموتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
ب
-
بادپا، امیر
«استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاستهای استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
-
باقری نوع پرست، خسرو
«همه روانانگاری» تامس نیگل بهعنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
-
باقری نوع پرست، خسرو
از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاستهای اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
-
باقری نوع پرست، خسرو
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
-
باقری نوع پرست، خسرو
نقد و ارزیابی دیدگاه پییر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزشوپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
ج
-
جوارشکیان، عباس
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامهدرسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
ح
-
حسنی، محمد
نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
ر
-
رمضانی فینی، معصومه
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
س
-
سجادیه، نرگس سادات
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
-
سجادیه، نرگس سادات
«استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاستهای استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
-
سجادیه، نرگس سادات
نقد و ارزیابی دیدگاه پییر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزشوپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
ش
-
شکیبانیا، فریدون
«همه روانانگاری» تامس نیگل بهعنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
ص
-
صفایی مقدم، مسعود
«همه روانانگاری» تامس نیگل بهعنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
ض
-
ضرغامی همراه، سعید
یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافتههای علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
ط
-
طاهرخانی، اعظم
یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافتههای علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
ع
-
عشایری، حسن
یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافتههای علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
-
عیلامی رودمعجنی، معصومه
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامهدرسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
ف
-
فرحبخش، حمیده
نقد و ارزیابی دیدگاه پییر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزشوپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
ق
-
قائدی، یحیی
یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافتههای علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
م
-
مظفری پور، روح اله
بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
منادی، مرتضی
نقد و ارزیابی دیدگاه پییر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزشوپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
و
-
وحدتی دانشمند، علی
از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاستهای اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
-
ولوی، پروانه
«همه روانانگاری» تامس نیگل بهعنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد