نمایه نویسندگان

ا

  • امین خندقی، مقصود بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه‌درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
  • ایروانی، شهین از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
  • ایزدپناه، امین گفت‌وگومند‌سازی تعلیم‌وتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]

ب

  • بادپا، امیر «استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاست‌های استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
  • باقری نوع پرست، خسرو «همه روان‌انگاری» تامس نیگل به‌عنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
  • باقری نوع پرست، خسرو از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
  • باقری نوع پرست، خسرو مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
  • باقری نوع پرست، خسرو نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]

ج

  • جوارشکیان، عباس بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه‌درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]

ح

  • حسنی، محمد نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]

ر

  • رمضانی فینی، معصومه مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]

س

  • سجادیه، نرگس سادات مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به‌منظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
  • سجادیه، نرگس سادات «استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاست‌های استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
  • سجادیه، نرگس سادات نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]

ش

  • شکیبانیا، فریدون «همه روان‌انگاری» تامس نیگل به‌عنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]

ص

  • صفایی مقدم، مسعود «همه روان‌انگاری» تامس نیگل به‌عنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]

ض

  • ضرغامی همراه، سعید یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافته‌های علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]

ط

  • طاهرخانی، اعظم یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافته‌های علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]

ع

  • عشایری، حسن یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافته‌های علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
  • عیلامی رودمعجنی، معصومه بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه‌درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]

ف

  • فرح‌بخش، حمیده نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]

ق

  • قائدی، یحیی یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافته‌های علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]

م

  • مظفری پور، روح اله بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
  • منادی، مرتضی نقد و ارزیابی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش‌وپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]

و

  • وحدتی دانشمند، علی از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاست‌های اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
  • ولوی، پروانه «همه روان‌انگاری» تامس نیگل به‌عنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]