ا
-
استعداد برتر
«استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاستهای استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
-
استیگلر
بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
اصلاحات آموزشی
از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاستهای اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
-
اقتباس آموزشی
از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاستهای اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
ب
-
باختین
گفتوگومندسازی تعلیموتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
-
برنامه درسی مطالعات اجتماعی
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
-
برنامه فلسفه برای کودکان
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
پ
-
پردازش نمادین عدد
یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافتههای علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
-
پرولتاریا
بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
پییر بوردیو
نقد و ارزیابی دیدگاه پییر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزشوپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
ت
-
تامس نیگل
«همه روانانگاری» تامس نیگل بهعنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
-
تحلیل
«استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاستهای استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
-
تحلیل فلسفی
یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافتههای علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
-
تحول بنیادین آموزشوپرورش
گفتوگومندسازی تعلیموتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
-
تربیت
بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
تربیت
نقد و ارزیابی دیدگاه پییر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزشوپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
-
تربیت مدرسهای
نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
-
تعلیموتربیت
گفتوگومندسازی تعلیموتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
-
تفکر انتقادی
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
-
توجه
بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
تیزهوش
«استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاستهای استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
د
-
دانش برنامه درسی
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامهدرسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
-
دریدا
از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاستهای اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
-
دین
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامهدرسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
ر
-
رویکرد اسلامی عمل
نقد و ارزیابی دیدگاه پییر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزشوپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
ع
-
عاملیت
نقد و ارزیابی دیدگاه پییر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزشوپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
-
عدالت تربیتی
نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
-
عدالت توزیعی
نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
-
عصب-تربیت
«همه روانانگاری» تامس نیگل بهعنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
-
علوم اعصاب شناختی
یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافتههای علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
-
عمل
«استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاستهای استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
ف
-
فرهنگ
نقد و ارزیابی دیدگاه پییر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزشوپرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-30]
-
فلسفه
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامهدرسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
-
فناوری
بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی برنارد استیگلر؛ از ذاتِ فناورانه انسان تا پرولتاریای نوین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
فیزیکالیسم
«همه روانانگاری» تامس نیگل بهعنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
گ
-
گفتوگومندی
گفتوگومندسازی تعلیموتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
م
-
مبنا
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
-
مدارس استعدادهای درخشان
نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
-
مدارس تیزهوشان
نقدی بر مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) از منظر عدالت توزیعی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 111-134]
-
مرکزگرایی
گفتوگومندسازی تعلیموتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
-
مرکزگریزی
گفتوگومندسازی تعلیموتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
-
مضمون
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
-
معلم
گفتوگومندسازی تعلیموتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 56-76]
-
ملاصدرا
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامهدرسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
ن
-
نظام آموزشی ایران
از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاستهای اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
-
نظر
«استعداد برتر» از مناقشه در نظر تا آشفتگی در عمل؛ چرخشی در سیاستهای استعدادیابی و استعدادبانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 27-46]
-
نظریه انتقادی
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
و
-
واژههای کلیدی: مبانی دینی
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامهدرسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 31-55]
-
واسازی
از پذیرش تا شورش؛ نگاهی واسازانه بر سیاستهای اقتباس آموزشی در ایران معاصر [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-26]
ه
-
هدف
مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامهدرسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» بهمنظور پرورش تفکر انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 135-157]
-
همه روانانگاری
«همه روانانگاری» تامس نیگل بهعنوان مبنایی برای رویکرد عصب-تربیت [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-85]
ی
-
یادگیری تحلیل ریاضیاتی
یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافتههای علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 86-110]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد