ا
-
احمد حصین، بصیر
ساز و برگهای ایدئولوژیک و تاثیر آن بر سیاستهای آموزشی افغانستان در صد سال اخیر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 125-148]
-
اسلامی، روح اله
ساز و برگهای ایدئولوژیک و تاثیر آن بر سیاستهای آموزشی افغانستان در صد سال اخیر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 125-148]
ج
-
جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره
ازخودکارآفرینی به شادی آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبتاندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]
د
-
داورپناه، سید هدایت اله
واکاوی موانع فرهنگی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 149-172]
ش
-
شعبانی ورکی، بختیار
ازخودکارآفرینی به شادی آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبتاندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]
غ
-
غفاری، ابوالفضل
ازخودکارآفرینی به شادی آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبتاندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]
م
-
محمدی، حمداله
تاملی بر بازاری سازی تعلیم و تربیت و تلقی «دانشآموز به عنوان مصرف کننده» [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 99-124]
-
محمدی، فردین
طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 77-98]
-
مرادی، اعظم
ازخودکارآفرینی به شادی آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبتاندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]
ن
-
نوغانی، محسن
طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 77-98]
و
-
وحدتی دانشمند، علی
مبادی رمانتیک آموزش و پرورش در ایران معاصر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 27-52]
ه
-
هوشمند، علیرضا
فرگشت برنامه درسی در عصر هوش مصنوعی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-26]
ی
-
یوسف بروجردی، راضیه
واکاوی موانع فرهنگی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 149-172]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد