نمایه نویسندگان

ا

  • احمد حصین، بصیر ساز و برگ‌های ایدئولوژیک و تاثیر آن بر سیاست‌های آموزشی افغانستان در صد سال اخیر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 125-148]
  • اسلامی، روح اله ساز و برگ‌های ایدئولوژیک و تاثیر آن بر سیاست‌های آموزشی افغانستان در صد سال اخیر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 125-148]

ج

  • جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]

د

ش

  • شعبانی ورکی، بختیار ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]

غ

  • غفاری، ابوالفضل ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]

م

  • محمدی، حمداله تاملی بر بازاری سازی تعلیم و تربیت و تلقی «دانش‌آموز به عنوان مصرف کننده» [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 99-124]
  • محمدی، فردین طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 77-98]
  • مرادی، اعظم ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]

ن

  • نوغانی، محسن طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 77-98]

و

ه

  • هوشمند، علیرضا فرگشت برنامه درسی در عصر هوش مصنوعی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-26]

ی

  • یوسف بروجردی، راضیه واکاوی موانع فرهنگی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 149-172]