نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • اخلاق ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]
  • اصلاحات بازارمحور تاملی بر بازاری سازی تعلیم و تربیت و تلقی «دانش‌آموز به عنوان مصرف کننده» [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 99-124]
  • افغانستان ساز و برگ‌های ایدئولوژیک و تاثیر آن بر سیاست‌های آموزشی افغانستان در صد سال اخیر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 125-148]
  • ایدئولوژی ساز و برگ‌های ایدئولوژیک و تاثیر آن بر سیاست‌های آموزشی افغانستان در صد سال اخیر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 125-148]

ب

  • بازاری‌سازی تاملی بر بازاری سازی تعلیم و تربیت و تلقی «دانش‌آموز به عنوان مصرف کننده» [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 99-124]
  • برنامه درسی فرگشت برنامه درسی در عصر هوش مصنوعی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-26]
  • برنامه درسی فرگشتی فرگشت برنامه درسی در عصر هوش مصنوعی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-26]
  • برنامه‌های درسی ساز و برگ‌های ایدئولوژیک و تاثیر آن بر سیاست‌های آموزشی افغانستان در صد سال اخیر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 125-148]
  • بهزیستی ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]
  • بوردیو طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 77-98]
  • بیلدونگ مبادی رمانتیک آموزش و پرورش در ایران معاصر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 27-52]

ت

  • تعلیم و تربیت تاملی بر بازاری سازی تعلیم و تربیت و تلقی «دانش‌آموز به عنوان مصرف کننده» [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 99-124]

خ

  • خودکارآفرین ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]

د

ر

  • رمانتیسم آلمانی مبادی رمانتیک آموزش و پرورش در ایران معاصر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 27-52]
  • رویکرد ساختارگرایی تکوینی طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 77-98]

س

  • سوژۀ شادی آفرین ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]

ش

  • شادی ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]

ع

  • علوم انسانی واکاوی موانع فرهنگی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 149-172]

ف

  • فرهنگ تحول آفرین واکاوی موانع فرهنگی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 149-172]

م

  • مثبت‌اندیشی نئولیبرال ازخودکارآفرینی به شادی ‎آفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبت‎اندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن‎ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 53-76]
  • مرجعیت علمی واکاوی موانع فرهنگی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 149-172]
  • موانع فرهنگی واکاوی موانع فرهنگی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 149-172]
  • میدان آموزش کارآمد طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 77-98]

ن

  • نظام آموزشی ساز و برگ‌های ایدئولوژیک و تاثیر آن بر سیاست‌های آموزشی افغانستان در صد سال اخیر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 125-148]
  • نظریه پردازی واکاوی موانع فرهنگی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 149-172]
  • نظریه میدان طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 77-98]
  • نولیبرالیسم تاملی بر بازاری سازی تعلیم و تربیت و تلقی «دانش‌آموز به عنوان مصرف کننده» [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 99-124]

ه

  • هوش مصنوعی فرگشت برنامه درسی در عصر هوش مصنوعی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-26]