نمایه نویسندگان

آ

  • آهنچیان، محمدرضا بازنمایی مناقشات ناظر بر دو گفتمان توسعه حرفه ای و هویت حرفه ای معلم از منظر مناسبات قدرت [دوره 8، شماره 2، 1397]

ا

  • اکبریان، رضا ظرفیت فرونسیس (عقل عملی) دیوید کار و اراده ایمانی علامه طباطبایی برای اخلاق حرفه‌ای تدریس [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • امینی مشهدی، سمانه ظرفیت فرونسیس (عقل عملی) دیوید کار و اراده ایمانی علامه طباطبایی برای اخلاق حرفه‌ای تدریس [دوره 8، شماره 2، 1397]

ب

  • باقری، امین شبکه‌های اجتماعی دانشجویی در فرایند یادگیری- نوآوری: مرور نظام‌مند مقاله‌های علمی- پژوهشی (95-1385) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 92-115]
  • باقری، خسرو تعلیم‌وتربیت و کارآفرین رقابتی: تأملی بر تحول مفهوم «انسان اقتصادی» از مکتب تربیتی لیبرالیسم کلاسیک تا نولیبرالیسم [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • برخورداری، رمضان تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران (وضعیت موجود) مبتنی بر اسناد مکتوب [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 136-159]
  • بهلولی فسخودی، محسن دلالت‌های دانش ضمنی برای یادگیری و تدریس با تأکید بر دیدگاه مایکل پولانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-20]

پ

ت

  • تقی زاده، محسن واکاوی پداگوژی مبتنی بر عمل و تعیین چهارچوب برنامه درسی آن در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 116-135]
  • تلخابی، محمود تعلیم‌وتربیت و کارآفرین رقابتی: تأملی بر تحول مفهوم «انسان اقتصادی» از مکتب تربیتی لیبرالیسم کلاسیک تا نولیبرالیسم [دوره 8، شماره 2، 1397]

ح

  • حاجی پور، حامد تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران (وضعیت موجود) مبتنی بر اسناد مکتوب [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 136-159]
  • حسینی، افضل السادات سازه‌گرایی در آموزش تاریخ: ترمیم آسیب‌ها بر اساس هرمنوتیک پل ریکور [دوره 8، شماره 2، 1397]

خ

  • خراسانی، اباصلت شبکه‌های اجتماعی دانشجویی در فرایند یادگیری- نوآوری: مرور نظام‌مند مقاله‌های علمی- پژوهشی (95-1385) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 92-115]

ر

  • رسته مقدم، آرش چهار اقلیم دانش مدیریت آموزشی، رویکردی تاریخ نگاشتی [دوره 8، شماره 2، 1397]

ز

  • زارع، آزاده پیش‌فرض‌های تربیتی هرمنوتیک در نسل‌های آموزش از دور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 67-91]

س

  • سالار، شبنم بررسی ایده دانش فضیلت بنیان بر مبنای نگرش تاریخی به ماهیت دانش [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • سجادی، سید مهدی فلسفه «تربیت فناورانه» یا «فلسفه فناورانه» تربیت: نقد گفتمان سیاستگذاری در نظام تربیتی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • سجادیه، نرگس سازه‌گرایی در آموزش تاریخ: ترمیم آسیب‌ها بر اساس هرمنوتیک پل ریکور [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • سرمدی، محمدرضا پیش‌فرض‌های تربیتی هرمنوتیک در نسل‌های آموزش از دور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 67-91]
  • سعیدی رضوانی، محمود پاره حقیقت‌گویی در تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 160-173]

ش

  • شریفیان، فریدون واکاوی پداگوژی مبتنی بر عمل و تعیین چهارچوب برنامه درسی آن در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 116-135]
  • شعبانی ورکی، بختیار ظرفیت فرونسیس (عقل عملی) دیوید کار و اراده ایمانی علامه طباطبایی برای اخلاق حرفه‌ای تدریس [دوره 8، شماره 2، 1397]

ص

  • صفایی مقدم، مسعود بررسی ایده دانش فضیلت بنیان بر مبنای نگرش تاریخی به ماهیت دانش [دوره 8، شماره 2، 1397]

ض

  • ضرغامی همراه، سعید دلالت‌های دانش ضمنی برای یادگیری و تدریس با تأکید بر دیدگاه مایکل پولانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-20]

غ

  • غفاری، ابوالفضل ظرفیت فرونسیس (عقل عملی) دیوید کار و اراده ایمانی علامه طباطبایی برای اخلاق حرفه‌ای تدریس [دوره 8، شماره 2، 1397]

ف

  • فراستخواه، مقصود شبکه‌های اجتماعی دانشجویی در فرایند یادگیری- نوآوری: مرور نظام‌مند مقاله‌های علمی- پژوهشی (95-1385) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 92-115]

ک

  • کرمی، مرتضی بازنمایی مناقشات ناظر بر دو گفتمان توسعه حرفه ای و هویت حرفه ای معلم از منظر مناسبات قدرت [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • کشاورز، سوسن تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران (وضعیت موجود) مبتنی بر اسناد مکتوب [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 136-159]
  • کهندل، مرضیه بازنمایی مناقشات ناظر بر دو گفتمان توسعه حرفه ای و هویت حرفه ای معلم از منظر مناسبات قدرت [دوره 8، شماره 2، 1397]

م

  • محمدی، حمداله تعلیم‌وتربیت و کارآفرین رقابتی: تأملی بر تحول مفهوم «انسان اقتصادی» از مکتب تربیتی لیبرالیسم کلاسیک تا نولیبرالیسم [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • مهرعلیزاده، یدالله بررسی ایده دانش فضیلت بنیان بر مبنای نگرش تاریخی به ماهیت دانش [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • مهرمحمدی، محمود بازنمایی مناقشات ناظر بر دو گفتمان توسعه حرفه ای و هویت حرفه ای معلم از منظر مناسبات قدرت [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • میرزامحمدی، محمد حسن تعلیم‌وتربیت و کارآفرین رقابتی: تأملی بر تحول مفهوم «انسان اقتصادی» از مکتب تربیتی لیبرالیسم کلاسیک تا نولیبرالیسم [دوره 8، شماره 2، 1397]

ن

  • نیستانی، محمدرضا واکاوی پداگوژی مبتنی بر عمل و تعیین چهارچوب برنامه درسی آن در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 116-135]

و

  • وحدتی دانشمند، علی سازه‌گرایی در آموزش تاریخ: ترمیم آسیب‌ها بر اساس هرمنوتیک پل ریکور [دوره 8، شماره 2، 1397]
  • ولوی، پروانه بررسی ایده دانش فضیلت بنیان بر مبنای نگرش تاریخی به ماهیت دانش [دوره 8، شماره 2، 1397]

ه

  • هدایتی، مهرنوش بازتعریف دوستی، در حلقه های کندوکاو فلسفی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 21-42]

ی

  • یاری دهنوی، مراد چیستی و چگونگی فلسفه ورزی و پیامدهای آن در فرایند تدریس معلمان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 43-66]
  • یمنی دوزی سرخابی، محمد شبکه‌های اجتماعی دانشجویی در فرایند یادگیری- نوآوری: مرور نظام‌مند مقاله‌های علمی- پژوهشی (95-1385) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 92-115]