نمایه نویسندگان

ا

ب

  • باقری نیا، حسن تبیین تطبیقی مبانی فلسفی رویکرد سنت گرایانه سید حسین نصر و رویکرد نوگرایانه نصر حامد ابوزید در آسیب شناسی تربیت دینی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 104-122]
  • بذرافشان مقدم، مجتبی جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]
  • بیده، علیرضا تبیین و مقایسه رویکرد انتزاعی کانت و رویکرد انضمامی علامه جعفری (ره) به تربیت زیبایی‌شناختی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 132-152]

ح

  • حبیبی، حمدالله روش‌شناسی ابن خلدون: رهیافتی تاریخی- اجتماعی برای مطالعات تطبیقی در حوزه آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 110-131]

خ

  • خضری اقدم، محمد نقد تعلیم و تربیت مدرن با بازخوانی اندیشه‌های تربیتی هنا آرنت [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-22]

ر

  • رحمان خواه، راحیل جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]

س

  • سجادی، دکتر سید مهدی نقد تعلیم و تربیت مدرن با بازخوانی اندیشه‌های تربیتی هنا آرنت [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-22]
  • سجادی، سید مهدی تبیین و مقایسه رویکرد انتزاعی کانت و رویکرد انضمامی علامه جعفری (ره) به تربیت زیبایی‌شناختی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 132-152]
  • سجادیه، نرگس نقد و بررسی رویکرد سواد اخلاقی از منظر عاملیت انسانی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 88-109]
  • سعیدی رضوانی، محمود تأملی در باب شأن الگو در قلمرو طراحی برنامه درسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 153-172]
  • سیلانه، آمنه تحلیلی بر برنامه درسی کارآموزی: از محیط‌های یادگیری آشوبناک تا سازنده گرا [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 71-88]

ش

  • شالیان، رحیم تأملی در باب شأن الگو در قلمرو طراحی برنامه درسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 153-172]
  • شوقی، مریم جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]

ص

  • صادق زاده قمصری، دکتر علیرضا نقد تعلیم و تربیت مدرن با بازخوانی اندیشه‌های تربیتی هنا آرنت [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-22]
  • صادقزاده قمصری، علیرضا تبیین و مقایسه رویکرد انتزاعی کانت و رویکرد انضمامی علامه جعفری (ره) به تربیت زیبایی‌شناختی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 132-152]

ف

  • فاضلی، احمدرضا ماهیت دانش تدریس و دانش معلمان: مقایسه دیدگاه شولمن و فنسترماخر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 30-46]

ق

  • قادری، سیدعلی برنامه درسی پست مدرن در بوته نقد [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 5-29]
  • قادری، مصطفی تحلیل تاریخی Currere به معنای گذر زندگی نامه ای در آثار نوفهم گرایی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 44-61]

ک

  • کارشکی، حسین تأملی در باب شأن الگو در قلمرو طراحی برنامه درسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 153-172]
  • کاظمی، یحیی ابزارهای پژوهشی برای تأیید فرضیه‌های تحلیلی– استدلالی: وزن دهی به دلایل و تکرار استدلال [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 123-146]
  • کرمی، مرتضی تحلیلی بر برنامه درسی کارآموزی: از محیط‌های یادگیری آشوبناک تا سازنده گرا [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 71-88]
  • کریمی، روح‌الله بررسی مبانی نظری تربیت اخلاقی در حلقه کندوکاو اخلاقی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 62-87]

م

  • محمدی چابکی، رضا استلزام های تدوین نظریه تربیتی در پارادایم پیچیدگی: منظری هستی شناختی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 47-70]
  • منوچهری، دکتر عباس نقد تعلیم و تربیت مدرن با بازخوانی اندیشه‌های تربیتی هنا آرنت [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-22]
  • مهرمحمدی، محمود ماهیت دانش تدریس و دانش معلمان: مقایسه دیدگاه شولمن و فنسترماخر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 30-46]
  • میرزامحمدی، محمد حسن مبادی معرفت‌شناختی فارابی در رساله فصوص الحکمه و استنتاج دلالت‌های تربیتی آن [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-103]