نمایه نویسندگان

آ

  • آزادمنش، سعید تبیین ماهیت دوران کودکی در هندسه نظریه اسلامی عمل [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 83-103]
  • آهنچیان، محمدرضا سیری در تاریخ اندیشه های مدیریت آموزشی با نگاهی به تجربه های بین المللی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 128-152]

ا

  • امین خندقی، مقصود ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 46-68]
  • امین خندقی، مقصود تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیف‌گرا [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 82-106]

ب

  • بازقندی، پروین ترسیم اشاره‌هایی برای تدریس علوم بر بنیاد تبیینی کل نگرانه از ماهیت علم [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 125-146]
  • باقری، خسرو نقد دیدگاه های هری فرانکفورت و چارلز تیلور در مورد انتخاب‌گری آدمی بر اساس نظریه اسلامی عمل و پیامدهای آن در تربیت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-22]
  • باقری نوع پرست، خسرو واسازی مفهوم «تفاوت‌های فردی دانش آموزان» و نقد آن از منظر رویکرد بازسازی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-82]
  • باقری نوع پرست، خسرو تبیین ماهیت دوران کودکی در هندسه نظریه اسلامی عمل [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 83-103]
  • باقری نوع پرست، خسرو ترسیم اشاره‌هایی برای تدریس علوم بر بنیاد تبیینی کل نگرانه از ماهیت علم [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 125-146]
  • برزیده، حمیرا الگوی پیشنهادی برنامه درسی تربیت اجتماعی اسلامی در دوره متوسطه: رویکردی هنجارین [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 107-127]

پ

  • پاک سرشت، محمد جعفر هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت های آن برای خودفهمی، دگرفهمی و باهم فهمی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-20]
  • پاک سرشت، محمدجعفر مبانی و اصول اخلاق اسلامی: ارتباط معلم با دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 23-45]

ح

  • حسینقلی زاده، رضوان سیری در تاریخ اندیشه های مدیریت آموزشی با نگاهی به تجربه های بین المللی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 128-152]

خ

  • خنجرخانی، مسعود هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت های آن برای خودفهمی، دگرفهمی و باهم فهمی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-20]

ر

  • رحمانی، بهاالدین مبانی و اصول اخلاق اسلامی: ارتباط معلم با دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 23-45]

ز

  • زرقانی، اعظم ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 46-68]
  • زیباکلام، فاطمه نقد دیدگاه های هری فرانکفورت و چارلز تیلور در مورد انتخاب‌گری آدمی بر اساس نظریه اسلامی عمل و پیامدهای آن در تربیت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-22]

س

  • سجادی، سید مهدی واسازی مفهوم «تفاوت‌های فردی دانش آموزان» و نقد آن از منظر رویکرد بازسازی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-82]
  • سجادیه، نرگس تبیین ماهیت دوران کودکی در هندسه نظریه اسلامی عمل [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 83-103]
  • سجادیه، نرگس فهم، پرسش و کلاس درس از منظر گادامر: تبیینی پرسش محور از فرآیند تدریس [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-62]
  • سعیدی رضوانی، محمود تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیف‌گرا [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 82-106]

ش

  • شعبانی ورکی، بختیار ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 46-68]

ص

  • صادق زاده، علی رضا نقد دیدگاه های هری فرانکفورت و چارلز تیلور در مورد انتخاب‌گری آدمی بر اساس نظریه اسلامی عمل و پیامدهای آن در تربیت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-22]
  • صادق زاده قمصری، علیرضا واسازی مفهوم «تفاوت‌های فردی دانش آموزان» و نقد آن از منظر رویکرد بازسازی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-82]
  • صفایی مقدم، مسعود مبانی و اصول اخلاق اسلامی: ارتباط معلم با دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 23-45]
  • صفایی مقدم، مسعود هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت های آن برای خودفهمی، دگرفهمی و باهم فهمی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-20]

ض

  • ضرغامی، سعید ترسیم اشاره‌هایی برای تدریس علوم بر بنیاد تبیینی کل نگرانه از ماهیت علم [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 125-146]
  • ضرغامی، سعید الگوی پیشنهادی برنامه درسی تربیت اجتماعی اسلامی در دوره متوسطه: رویکردی هنجارین [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 107-127]

ط

  • طبیبی، زهرا فرهنگ، هدف‌های تربیتی و کارکردهای فرزندپروری: نظریه آشیانه تحول [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 104-124]
  • طوسیان، سارا فهم، پرسش و کلاس درس از منظر گادامر: تبیینی پرسش محور از فرآیند تدریس [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-62]

ع

  • عقیلی، رضا تحلیل و نقد نظری و روش‌شناختی اسناد تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-40]

ق

  • قائدی، یحیی ترسیم اشاره‌هایی برای تدریس علوم بر بنیاد تبیینی کل نگرانه از ماهیت علم [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 125-146]
  • قائدی، یحیی الگوی پیشنهادی برنامه درسی تربیت اجتماعی اسلامی در دوره متوسطه: رویکردی هنجارین [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 107-127]

ک

  • کریمی گیلده، علی واسازی مفهوم «تفاوت‌های فردی دانش آموزان» و نقد آن از منظر رویکرد بازسازی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 69-82]
  • کوهساری، معصومه سیری در تاریخ اندیشه های مدیریت آموزشی با نگاهی به تجربه های بین المللی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 128-152]

م

  • محمودنیا، علیرضا ترسیم اشاره‌هایی برای تدریس علوم بر بنیاد تبیینی کل نگرانه از ماهیت علم [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 125-146]
  • محمودنیا، علیرضا الگوی پیشنهادی برنامه درسی تربیت اجتماعی اسلامی در دوره متوسطه: رویکردی هنجارین [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 107-127]
  • مدنی فر، محمدرضا نقد دیدگاه های هری فرانکفورت و چارلز تیلور در مورد انتخاب‌گری آدمی بر اساس نظریه اسلامی عمل و پیامدهای آن در تربیت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-22]
  • مرزوقی، رحمت اله تحلیل و نقد نظری و روش‌شناختی اسناد تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-40]
  • مرعشی، سیدمنصور مبانی و اصول اخلاق اسلامی: ارتباط معلم با دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 23-45]
  • مظفری پور، روح اله پساپدیدارشناسی به مثابه رویکردی در مطالعات فناوری‌ آموزشی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 63-81]
  • مهرورز، محبوبه تحلیل و نقد نظری و روش‌شناختی اسناد تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-40]
  • موحدی محصل طوسی، مرضیه تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیف‌گرا [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 82-106]
  • موسوی جهان آبادی، عقیله سادات فرهنگ، هدف‌های تربیتی و کارکردهای فرزندپروری: نظریه آشیانه تحول [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 104-124]
  • موسی پور، نعمت الله ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 46-68]

ن

  • نوفرستی، علی سیری در تاریخ اندیشه های مدیریت آموزشی با نگاهی به تجربه های بین المللی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 128-152]

و

  • وقاری زمهریر، زهرا تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیف‌گرا [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 82-106]