نمایه نویسندگان

ا

  • اکبری زرادخانه، سعید وحدت اندراجی عقل و دین و الهام بخشی‌های آن برای تربیت‌دینی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 90-117]

ب

  • بارنت، رونالد واکاوی اشکال خلاقیت دانشگاهی و بسط مدل دانشگاه خلاق [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 5-27]
  • باقری، خسرو وحدت اندراجی عقل و دین و الهام بخشی‌های آن برای تربیت‌دینی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 90-117]
  • باقری نوع پرست، خسرو تبیین و نقد درونی مدل ترکیبی تربیت اخلاقی ناروائز [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 76-95]
  • باقری نوع پرست، خسرو تحلیل و نقد مفهوم «هویت» در اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 136-156]
  • برخورداری، رمضان تحلیل مفهوم «زندگی خوب» در رویکرد «سعادت گرا» به منظور تدوین هدف های تربیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 96-115]

ت

  • توسلی، طیبه روش تحلیل مفهومی در تعیین هدفهای تربیتی از دیدگاه ریچارد پیترز: بیان و نقد [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 59-75]
  • توماج ایری، موسی بسط «علایق علم» و پیامدهای آن برای آموزش علوم طبیعی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 33-58]
  • توماج ایری، موسی فهم زیباشناسانه از ماهیت علم و پیامد‌های آن برای تربیت علمی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 46-66]

ج

ح

  • حاتمی گروه، عماد تبیین و نقد درونی مدل ترکیبی تربیت اخلاقی ناروائز [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 76-95]
  • حسین پور صباغ، داود بازشناسی مفهوم «تربیت» در نظریه‌ی اعتباریات علامه طباطبایی (ره) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 118-139]
  • حیدری، آرش تعلیم و تربیت در آیینه ژئوفیلوسوفی به مثابه رویکردی نوین در فلسفه ورزی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 67-89]

خ

  • خدایاری فرد، محمد وحدت اندراجی عقل و دین و الهام بخشی‌های آن برای تربیت‌دینی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 90-117]

د

ز

  • زرقانی، اعظم معرفت شناسی فضیلت محور، مولّد دیدگاهی نو در برنامه درسی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 140-160]

س

  • سجادی، سید مهدی بازتولید قلمرو: گفتمان پارادکسیکال اصلاحات در نظام تربیتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 5-32]
  • سجادی، سید مهدی تعلیم و تربیت در آیینه ژئوفیلوسوفی به مثابه رویکردی نوین در فلسفه ورزی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 67-89]
  • سجادیه، نرگس سادات وحدت اندراجی عقل و دین و الهام بخشی‌های آن برای تربیت‌دینی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 90-117]
  • سوزنچی، حسین بازشناسی مفهوم «تربیت» در نظریه‌ی اعتباریات علامه طباطبایی (ره) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 118-139]

ش

ص

  • صادق زاده قمصری، علیرضا تعلیم و تربیت در آیینه ژئوفیلوسوفی به مثابه رویکردی نوین در فلسفه ورزی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 67-89]
  • صفارحیدری، حجت تأملی درباره روایت‌های فرهنگی اثرگذار بر آموزش عالی ایران: تلفیق یا التقاط [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 28-45]

ض

  • ضرغامی-همراه، سعید تحلیل مفهوم «زندگی خوب» در رویکرد «سعادت گرا» به منظور تدوین هدف های تربیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 96-115]

ع

  • علم الهدی، جمیله بازشناسی مفهوم «تربیت» در نظریه‌ی اعتباریات علامه طباطبایی (ره) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 118-139]

غ

  • غفاری، ابوالفضل تبیین و نقد درونی مدل ترکیبی تربیت اخلاقی ناروائز [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 76-95]

ف

  • فخار نوغانی، سعیده معرفت شناسی فضیلت محور، مولّد دیدگاهی نو در برنامه درسی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 140-160]

ق

  • قائدی، یحیی تحلیل مفهوم «زندگی خوب» در رویکرد «سعادت گرا» به منظور تدوین هدف های تربیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 96-115]

ک

  • کرد، مژگان تحلیل مفهوم «زندگی خوب» در رویکرد «سعادت گرا» به منظور تدوین هدف های تربیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 96-115]

گ

  • گواهی، عبدالرحیم وحدت اندراجی عقل و دین و الهام بخشی‌های آن برای تربیت‌دینی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 90-117]

م

  • محمدی، آزاد وحدت اندراجی عقل و دین و الهام بخشی‌های آن برای تربیت‌دینی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 90-117]
  • مرادی، صادق تعلیم و تربیت در آیینه ژئوفیلوسوفی به مثابه رویکردی نوین در فلسفه ورزی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 67-89]
  • مرادی، مصطفی تحلیل و نقد مفهوم «هویت» در اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 136-156]
  • مهرمحمدی، محمود فهم زیباشناسانه از ماهیت علم و پیامد‌های آن برای تربیت علمی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 46-66]

و

  • وحدتی دانشمند، علی نقد درونی نظام آموزشی؛ بازخوانی آرای هگل، مارکس و آدورنو [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 116-135]

ه

  • هویدا، رضا واکاوی اشکال خلاقیت دانشگاهی و بسط مدل دانشگاه خلاق [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 5-27]