ب
-
بازقندی، پروین
یادگیری در پارادایم پیچیدگی: ماهیت، قلمرو و فرایند [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]
-
باقری نوع پرست، خسرو
دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
باقری نوع پرست، خسرو
آینۀ شکستۀ حقیقت؛ پاسخ به نقد دکتر مهدی سجادی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 119-123]
-
باقری نوع پرست، خسرو
نو مفهومپردازی معرفتشناختی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفتشناختی شک سوفیستی پروتاگوراس بهمنظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 79-102]
-
بختیار نصرآبادی، حسنعلی
دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
بنی اسد، شهین
از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 124-148]
-
بهروز، سیدمحمد
جایگاه طبیعت و فضاهای باز در یادگیری کودکان بر مبنای مطالعهای زیستگرایانه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
-
بهروزی، ابوذر
بررسی تحول نظریه گاردنر از هوش به ذهن: پنج ذهن برای آینده [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 126-141]
پ
-
پاک سرشت، محمدجعفر
اندیشههای نومعتزله و تعلیم و تربیت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 84-102]
ت
-
توماج ایری، موسی
موانع معرفتشناختی نزد گاستون باشلار و پیامدهای تربیتی آن در آموزش علم [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 5-24]
ح
-
حسین قلی زاده، رضوان
از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 124-148]
خ
-
خندقی، مقصود امین
از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 124-148]
د
-
دارم، احمد
اندیشههای نومعتزله و تعلیم و تربیت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 84-102]
ذ
-
ذاکرصالحی، غلامرضا
دانشگاه ایرانی و مناقشه هویتی- کارکردی: در جستجوی الگوی گمشده [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 27-46]
ر
-
رادمرد، سمیه
دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
رام، سمیه
تبیین مفهوم تقوا از منظر انسانشناختی با تأملی در آیات قرآن و دلالتهای آن در پرورش تقوا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 103-125]
ز
-
زارعی، اقبال
بررسی تحول نظریه گاردنر از هوش به ذهن: پنج ذهن برای آینده [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 126-141]
-
زمانی، بی بی عشرت
چارچوب نظری کلاسمعکوس: ترسیم اشارههایی برای یادگیری فراگیرمحور [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 59-78]
-
زینلی پور، حسین
بررسی تحول نظریه گاردنر از هوش به ذهن: پنج ذهن برای آینده [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 126-141]
س
-
سجادی، سید مهدی
نقد گفتمان تلفیق التقاطی (بازسازی سازوارانه)در تعلیم و تربیت : با نگاهی به آثار دکتر خسرو باقری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 103-118]
-
سجادی، سیدمهدی
نو مفهومپردازی معرفتشناختی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفتشناختی شک سوفیستی پروتاگوراس بهمنظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 79-102]
ص
-
صادق زاده، علیرضا
نو مفهومپردازی معرفتشناختی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفتشناختی شک سوفیستی پروتاگوراس بهمنظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 79-102]
-
صادق زاده قمصری، علیرضا
تبیین مفهوم تقوا از منظر انسانشناختی با تأملی در آیات قرآن و دلالتهای آن در پرورش تقوا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 103-125]
-
صفایی مقدم، مسعود
اندیشههای نومعتزله و تعلیم و تربیت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 84-102]
ض
-
ضرغامی، اسماعیل
جایگاه طبیعت و فضاهای باز در یادگیری کودکان بر مبنای مطالعهای زیستگرایانه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 37-58]
-
ضرغامی، سعید
تحلیل و ارزیابی ماهیت ارتباط مجازی معلم و فراگیران در نسل نو یادگیری الکترونیکی: مطالعه موردی موک ها [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 25-36]
-
ضرغامی همراه، سعید
یادگیری در پارادایم پیچیدگی: ماهیت، قلمرو و فرایند [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]
ط
-
طلایی، ابراهیم
تبیین مفهوم تقوا از منظر انسانشناختی با تأملی در آیات قرآن و دلالتهای آن در پرورش تقوا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 103-125]
ع
-
عابدینی، یاسمین
چارچوب نظری کلاسمعکوس: ترسیم اشارههایی برای یادگیری فراگیرمحور [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 59-78]
ک
-
کاویانی، حسن
چارچوب نظری کلاسمعکوس: ترسیم اشارههایی برای یادگیری فراگیرمحور [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 59-78]
-
کریمی، روحالله
بررسی و تحلیل اعتراض «تلقینی بودن» حلقۀ کندوکاو اخلاقی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 66-83]
ل
-
لیاقت دار، محمد جواد
چارچوب نظری کلاسمعکوس: ترسیم اشارههایی برای یادگیری فراگیرمحور [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 59-78]
م
-
محمدی چابکی، رضا
یادگیری در پارادایم پیچیدگی: ماهیت، قلمرو و فرایند [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]
-
مظفر، محمد
نو مفهومپردازی معرفتشناختی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفتشناختی شک سوفیستی پروتاگوراس بهمنظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 79-102]
-
مهرمحمدی، محمود
تبیین مفهوم تقوا از منظر انسانشناختی با تأملی در آیات قرآن و دلالتهای آن در پرورش تقوا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 103-125]
ن
-
نصرتی هشی، کمال
دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
نیک سرشت، ایرج
موانع معرفتشناختی نزد گاستون باشلار و پیامدهای تربیتی آن در آموزش علم [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 5-24]
و
-
ولوی، پروانه
اندیشههای نومعتزله و تعلیم و تربیت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 84-102]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد